سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۴:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

ابراز ارادت سینماگران دفاع مقدس به مقام معظم رهبری

moghavemat

سینماگران دفاع مقدس و مقاومت به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان ارادت بیکران خویش را ابراز داشتند.

سینماگران دفاع مقدس و مقاومت به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان ارادت بیکران خویش را ابراز داشتند.

سوره سینما- در پی انجام عمل جراحی بر روی رهبر انقلاب و رفع موج نگرانی و اندوه جامعه،  هنرمندان و سینماگران کشور بویژه، هنرمندان حوزه سینمای دفاع مقدس و مقاومت به پاس عمل موفقیت آمیز مقام عظمای ولایت و موهیت سلامتی ایشان دعای شکرانه خواندند.

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، هنرمندان و سینماگران حوزه سینمای دفاع مقدس و مقاومت، مدیران وشورا ستادی و کارکنان این رویداد بین المللی ضمن تجدید ابراز ارادت بیکران خویش به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان در پی انجام عمل جراحی بر روی رهبر انقلاب و رفع موج نگرانی و اندوه جامعه،  هنرمندان و سینماگران کشور بویژه، هنرمندان حوزه سینمای دفاع مقدس و مقاومت به پاس عمل موفقیت آمیز مقام عظمای ولایت  و موهیبت سلامتی ایشان دعای شکرانه خواندند.

در این اطلاعیه جمله ای به نقل از شهید سید مرتضی آوینی آمده است: عزیزِ ما، ای وصی امام عشق! آنان که معنای «ولایت» را نمی‌دانند، در کارِ ما سخت درمانده‌اند؛ اما شما خوب می‌دانید که سرچشمه‌ این تسلیم و اطاعت در کجاست. ما طلعتِ آن عنایتِ ازلی را در نگاهِ شما بازیافتیم. سرِ ما و قدمتان که وصی امام عشق هستید و نایبِ امام زمان (عج( .

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد … وجود نازکت آزرده گزند مباد. هنرمندان و سینماگران انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت.