سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

«مشرف به کوچه بی‌نام» در کریمخان به نیمه رسید/ یک فیلم اجتماعی در کارنامه علیمردانی

moshref

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی‌نام» در منطقه کریمخان ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی‌نام» در منطقه کریمخان ادامه دارد.

هاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی نام» درباره روند تولید و فیلمبرداری این اثر به سوره سینما گفت: فیلمبرداری فیلم از حدود ۲۳ روز پیش آغاز شد و با برنامه ریزی که انجام شد تا به امروزحدود ۵۰ درصد از فیلمبرداری انجام شده و در حال حاضر هم کار را ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم کار به جشنواره فیلم فجر برسد افزود : این روزها در لوکیشنی در خیابان کریمخان تهران در حال فیلمبرداری هستیم و همه چیز خوب پیش می رود و هیچ مشکلی در گروه و عوامل تولید وجود ندارد. «مشرف به کوچه بی‌نام» به نوعی در ادامه همان آثارسینمایی من موضوعی اجتماعی دارد و از لحاظ نوع پروداکشن و نتیجه آن تلاش می کنیم با حضور عوامل حرفه ای این اثر از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

علیمردانی درباره اکران فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» گفت: در همین حد می دانم که این فیلم در نوبت اکران قرار دارد ، اما از جزییات اکران عمومی آن خبر ندارم.

«مشرف به کوچه بی نام» پنجمین تجربه کارگردانی علیمردانی به روایت مقطعی از زندگی دو خانواده ساکن در جنوب شهر می‌پردازد. فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری و امیر آقایی بازیگران اصلی این فیلم هستند. دیگر عوامل این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: محمود خرسند، مدیرتولید: شاهین حدادیان.