سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

روزهای پایانی فیلمبرداری «آسمان آبی مادرم» در سمنان

asemane-abi1

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» در سمنان تمام می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» در سمنان تمام می‌شود.

علی قوی‌تن فیلمنامه نویس و کارگردان سینما درباره مراحل تولید فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» به سوره سینما گفت: این روزها اواخر مرحله فیلمبرداری هستیم و کار در کلاته رودبار استان سمنان دنبال می‌شود. با توجه به اینکه صحنه های حساس و سختی در انتها باقی مانده زمان مشخصی را نمی توانیم برای پایان فیلمبرداری عنوان کنیم. اگر اتفاق غیرمنتظره ای پیش نیاید، گروه تلاش می‌کند که در کمترین زمان کار به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تدوین بصورت همزمان در حال انجام است ، ادامه داد: بدلیل اینکه ما در مناطقی دور از مرکز شهر هستیم کار به سختی پیش می‌رود. با کمبود امکانات مواجه هستیم و از طرفی هم کار کردن با بچه‌ها بسیار دشوار است و بیشتر از حدود ۴ ساعت نمی‌شود با آنها کار کرد، چون آنها شرایط ویژه خود را می‌طلبند و در همه جای دنیا کار کردن با بچه ها همینطور است. بدلیل شرایط ویژه ای که با آن روبرو هستیم زمان را در بسیاری از مواقع از دست می‌دهیم و پروسه سختی را تا به اینجا گذراندیم، اما تلاش می‌کنیم تا فیلم را به جشنواره فیلم کودک برسانیم.

asemane-abi2

قوی‌تن با اشاره به حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت: این جشنواره همیشه برای من از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار بوده و به نوعی دلگرمی بسیار خوبی برای من و گروه است. اینکه برای فیلم چه اتفاقی در جشنواره خواهد افتاد را باید موکول کرد به همان زمان که امیدوارم نتیجه کار خوشایند باشد.

«آسمان آبی مادرم» که داستان زندگی سخت یک مادر و پسر در شرایط سخت میان کوهها را روایت می کند ، دوازدهمین تجربه فیلمسازی علی قوی تن محسوب می‌شود. او پیش از این فیلم‌های سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین»، «پرواز بادبادک‌ها» و «سنجاقک‌های برکه سبز» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>