سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۱:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان در نوبت بازی/ ادامه تصویربرداری «تعبیر وارونه یک رویا» تا آخر سال

10791

تصویربرداری مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» تا شش ماه دیگر ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» تا شش ماه دیگر ادامه دارد.

افشین قلی پور دستیار تهیه کننده در این باره به سوره سینما گفت: تا الان داریوش ارجمند و امیرجعفری جلوی دوربین این مجموعه رفته‌اند و به زودی بازی پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان شروع می‌شود. بخشی از کار در تهران و بخش دیگر در مشهد و آستارا تصویربرداری می‌شود. ضمن اینکه قسمتی از کار با توجه به روایت داستان خارج از کشور انجام می‌شود، اما هنوز به طور قطع مشخص نیست که چه زمانی این سفر انجام می‌شود.

«تعبیر وارونه یک رویا» عنوان جدید سریال فریدون جیرانی است که تهیه کنندگی آن را سید کمال طباطبایی برعهده دارد و پیش از این خبرهایش با عنوان سریال «خانه امن» در رسانه‌ها منتشر شده بود.این مجموعه در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای شبکه یک تولید شده و درباره ترور دانشمندان هسته‌‍‌‌ای ایران است. «تعبیر وارونه یک رویا» داستان جاسوسی پیچیده ‌ای دارد و قصه در خارج از ایران شروع و به داخل ایران کشیده می‌شود.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از تدوین: بهرام دهقان، طراح صحنه: بابک کریمی، طراح لباس: شیده محمودزاده، دستیاراول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، عکاس: امیر عابدی، مدیرتولید: شاهین شهباززاده و مدیر تدارکات: حمیدرضا سرپیران.

فریدون جیرانی مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» و فیلم‌های سینمایی «خواب‌زده‌ها»، «قرمز»، «صورتی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>