سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۶:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

پیام بشار اسد برای یک جشنواره سینمایی/ رسالت سنگین ثبت واقعیت

bashar-asad

شامگاه یکشنبه ۳۰ شهریورماه پیام رییس جمهوری سوریه در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت خوانده شد.

شامگاه یکشنبه ۳۰ شهریورماه پیام رییس جمهوری سوریه در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت خوانده شد.

سوره سینما- این پیام توسط مترجم برای حاضران قرایت شد. در پیام بشار اسد به جشنواره فیلم مقاومت که به دبیری محمد خزاعی برگزار می شود نوشته شده:

نوآوران گرامی

تمدن ملت ها آیینه ای است برای نسل های آینده و هنر در همه اشکال متفاوت خود یکی از مهمترین و مترقی ترین جنبه های تمدن می باشد.

جشنواره شما امروزه با مضامین عالی آن بیش از یک جشنواره فیلم است. فیلم های مقاومت حامل و حاوی پیام و ثبت کننده آن است. و آنچه که امروز به آن دست می آزید نگارش تاریخ واقعیت‌هایی است که آنان خواهان دفن آن هستند، شما از راه ثبت وقایع فاصله و همچنین رنج‌هایی که سوریه از سوی تروریسم تکفیری دچار آن شده است. آنرا زنده نگه داشته و می‌داریم.

می دانم این یک رسالت سنگین است ، لیکن شما اهل آن هستید، بنابراین این واقعیت ها را برای جهان منتقل نمایید و به عنوان تاریخ صادقانه، و نه تحرف شده همان طوری که آنان می خواهند باشد، برای نسل های آینده ثبت نمایید.

آرزوهای قلبی جهت توفیق شما و از خداوند سبحان خواهانم.

بشار اسد

رئیس جمهوری عربی سوریه

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>