سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۷:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

پردیس بهمن سنندج میزبان برنامه‌های هفته دفاع مقدس

bahman-sanandaj

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پردیس بهمن سنندج برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پردیس بهمن سنندج برگزار می‌شود.

سوره سینما- امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان گفت : اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون توانسته است در برابر استکبار بایستد به برکت فداکاری های شهدا، رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است واین حماسه ملت سربلند ایران اسلامی را در تاریخ ماندگار تر نمود .

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان ؛امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان ضمن بیان این موضوع و درآستانه هفته دفاع مقدس برنامه های حوزه هنری استان کردستان را در این هفته تشریح کرد .

مرادی با اشاره به دین حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس بر تک تک ملت ایران گفت : هرسالی که از دوران دفاع مقدس می گذرد ناگفته هایی از رشادت های فرزندان  ملت سرافراز ایران اسلامی اززبان رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی بیان می گردد که خود زمینه ساز بازگشایی دریچه هایی  جدید برای پرداختن به این حماسه می گردد که نیازمند سالها بحث و بررسی دارد .

وی افزود: دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران دو مؤلفه منحصر به فرد و از آن ملت سرافراز ایران اسلامی است که تحت لوای معمار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  وبا تکیه بر ایمان به ذات احدیت و مبارزه با استبداد و زورگویی حول صراط مستقیم رقم خورد و جهانیان را مبهوت قدرت ملتی نمود که تنها سلاحشان قدرت ایمان و وحدت و یکگارچگی بود .

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت : یکی از مهمترین بخش هایی که می تواند بخشی از بزرگی های خلق شده این دو دوران را به تصویر در آورد زبان هنر است و به همین دلیل در برنامه های امسال هفته دفاع مقدس سعی خواهیم نمود تا با به حرکت در آوردن بخش کوچکی از این توان بزرگ گوشه هایی از دوران دفاع مقدس را با زبان هنر به تصویر در آوریم .

مرادی افزود: بر این اساس برگزاری نمایشگاه آثار گرافیکی ، نقاشی و عکاسی هنرمندان مطرح کشوری در قالب ۴۵ تابلو ۷۰×۵۰ از روز دوشنبه ۳۱ شهریور تا ۸ شهریور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آغازگر برنامه های حوزه هنری استان کردستان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی گفت: همکاری و مشارکت با اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در برگزاری نمایشگاه تخصصی با موضوع دفاع مقدس در محوطه اداره تبلیغات اسلامی استان که در آن آثار انتشارات سوره مهر حوزه هنری با موضوع دفاع مقدس و آثار نقاشی با این موضوع در معرض نمایش عموم مردم قرار گرفته است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>