سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۹:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
صادقی در گفتگو با سوره سینما:

در انتخاب نقش سختگیر هستم

sadeghi

بازیگر فیلم سینمایی ««گناهکاران» با اشاره به جذابیت‌های فیلمنامه تاکید کرد در هر پروژه‌ای مقابل دوربین نمی‌رود.

بازیگر فیلم سینمایی ««گناهکاران» با اشاره به جذابیت‌های فیلمنامه تاکید کرد در هر پروژه‌ای مقابل دوربین نمی‌رود.

سوره سینما- نام قطب‌الدین صادقی بیشتر با تئاتر گره خورده تا سینما، او در فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان نقش یک مامور پلیس را بازی کرده است، صادقی که کارنامه حرفه‌ای اش با کارگردانی و تدریس پیوند دارد، هر گاه مقابل دوربین رفته حضوری موفق داشته است.

چه اتفاقی افتاد که با آقای قریبیان در «گناهکاران» همکاری کردید؟

قطب الدین صادقی: با من تماس گرفتند و سناریویی هم برایم فرستادند، وقتی فهمیدم کار برای آقای قریبیان است بسیار مشتاق شدم چون آقای قریبیان را به عنوان یک هنرمند و یک بازیگر با فرهنگ دوست دارم. سناریو را خواندم و دیدم خیلی شسته رفته و محکم نوشته شده. قبول کردم، من خیلی سخت بازی می‌کنم، نقش باید جذاب و تیم حرفه‌ای باشد، فیلمنامه قوی باشد و خوشبختانه همه این‌ها باهم بود.
نقشتان کمی شبیه به نقش قبلی است که بازی کردید.

در فیلم قبلی که بازی کردم نقش کاراگاه را داشتم، ولی این دو نقش خیلی متفاوت‌هستند.

نقشی که در «گناهکاران» بازی کردم نشان‌دهنده کسی است که می‌خواهد همه چیز را کنترل کند اما در فیلم قبلی کاراگاهی بود که روشی قدیمی داشت و کلا با این نقش متفاوت بود.

Sadeghi Soureh_001

شما نقش رئیس را بازی کردید این شخصیت نباید به روانگر (رامبد جوان) مشکوک می‌شد؟

چطور باید این اتفاق می‌افتاد؟ خود رئیس روانگر را برای کنترل تدین (فرامرز قریبیان) گذاشته بود و حتی تدین هم بویی از کارهای روانگر نمی‌برد.این موضوع ترفند‌های قصه است که قضیه پنهان بماند شگفتی پایان و اصل غافل‌گیری به جذابیت قصه کمک کند.

بیشتر به خاطر رفاقتی که با فرامرز قریبیان داشتید بازی در این فیلم را قبول کردید یا فیلمنامه؟

من آقای قریبیان را خیلی دوست دارم، افراد دیگری هم با من دوست هستند ولی وقتی پیشنهاد بازی دادند قبول نکردم. فیلمنامه فیلم خیلی قوی بود و جذابیت بازی در این فیلم را برای من بالا می‌برد.البته فرامرز قریبیان هم شخصیتی دوست داشتنی دارد،خیلی صادق است و کار کردن با او بسیار شیرین بود.

Sadeghi Soureh_002


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>