سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «خانه‌ای کنار ابرها» در سینما روایت

khane-kenare-abrha

هجدهمین جلسه سینما روایت، میزبان فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» است.

هجدهمین جلسه سینما روایت، میزبان فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» است.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سینما روایت، «خانه ای کنار ابرها» ساخته  سید جلال اشکذری و تهیه  کنندگی روح‌الله برادری در جلسه این هفته سینما روایت، اکران و نقد می‌شود. «خانه ای کنار ابرها» آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد. هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. پخش این فیلم با سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است.

این فیلم محصول سال ۹۲ است و در جشنواره سی و دوم فیلم فجر در بخش نگاه نو نامزد دریافت سیمرغ شده بود. دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»،«دویدن برای پشیمانی»، «همه روزها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد. هجدهمین جلسه سینما روایت، روز یکشنبه ۶ مهرماه راس ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>