سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

«تتل و راز صندوقچه» به جشنواره کودک می‌رود/ «نقش نگار» در انتظار اکران

tatal-va-sandoghche

فیلم رئال انیمیشن «تتل و راز صندوقچه» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد.

فیلم رئال انیمیشن «تتل و راز صندوقچه» در  جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد.

سعید هاشمی تهیه کننده این فیلم درباره فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی به دفتر شکوفافیلم داریوش بابییان سپرده شد و با دریافت پروانه نمایش در نوبت اکران قرار دارد. همچنین مسابقه بازیگری «تلسکوپ» که چندی پیش در تدارک تولید بودیم فعلا متوقف شد. این برنامه مرحله اول بخش انتخاب شرکت کنندگان را طی کرد اما بنا به دلایلی فعلا شرایط تولید آن فراهم نیست. همچنین تولید «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان به تازگی به پایان رسید و در بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور دارد.

«تتل و راز صندوقچه» با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی در ژانر کودک و با فضای فانتزی ساخته شده است. داستان این فیلم درباره بزغاله ‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش است. علیرضا خمسه، نادر سلیمانی، حدیث فولادوند، مهران احمدی، بهاره افشاری، رضا فیض نوروزی و نفیسه روشن در این فیلم سینمایی بازی می کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>