سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۳ در ۳:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

باشگاه هواداران «هنر و تجربه» عضو می‌پذیرد

honar-tajrobeh

علاقمندان به سینمای ایران می‌توانند با عضویت در باشگاه «هنر و تجربه» از خدمات و تسهیلات این گروه سینمایی استفاده کنند.

علاقمندان به سینمای ایران می‌توانند با عضویت در باشگاه «هنر و تجربه» از خدمات و تسهیلات این گروه سینمایی استفاده کنند.

سوره سینما- گروه سینمایی «هنر و تجربه» در تدارک آغاز فعالیت‌های خود برای اکران فیلم های مخاطب خاص است و تاکنون یک سالن موزه سینما و یک سالن از پردیس سینمایی کوروش و هم چنین سینما هویزه مشهد به عنوان محل نمایش فیلم‌های این گروه معرفی شده اند.

هرکدام  از این سالن ها با نمایش فیلم های شناخته شده ای هم چون «یک اتفاق ساده» سهراب شهید ثالث و «سفر» و «عمو سیبیلیو» ساخته بهرام بیضایی و «اون شب که بارون اومد» ساخته کامران شیردل به علاقمندان این نوع سینما معرفی شده اند.

اما برای ارتباط بیشتر با دوستداران این نوع سینما امکان دیگری نیز در نظر گرفته شده و در همین راستا باشگاه هواداران گروه «هنر و تجربه» آغاز به کار کرده است و از میان علاقه‌مندان به سینما عضو می‌پذیرد. علاقمندان می‌توانند در بخش باشگاه هواداران گروه «هنر و تجربه» به آدرس www.aecinema.ir مراجعه کنند.

اعضای این باشگاه همچنین از تخفیف بلیت های سینما برخوردار می‌شوند و می‌توانند در برنامه های اختصاصی اولین نمایش فیلم ها و نقد و بررسی آثار سینمایی شرکت کنند. تاکنون اسامی مجموعه ای از فیلمهای اکران نشده سینمای ایران هم چون «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری، «پرویز» ساخته مجید برزگر، «یک شب» نیکی کریمی و… در کنار تعدادی از فیلم های مستند مشهور هم چون «۶ قرن، ۶ سال» مجتبی میرطهماسب، «یک جدایی » ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی و … برای اکران در این گروه سینمایی انتخاب شدند.

هم چنین برخی فیلم‌های قدیمی و مهم ایران و جهان با کیفیت های خوب قرار است جزو آثاری باشند که در این سالنها در مقاطع مختلف زمانی به نمایش درآیند.


4 thoughts on “باشگاه هواداران «هنر و تجربه» عضو می‌پذیرد”

  1. سعید ابیاری می‌گه:

    تحول سینمای هنری ایران

  2. وحید مرادی می‌گه:

    سلام آرزوی پیروزی

  3. مریم رئوف می‌گه:

    اطلاع از اخرین اخبار سینمای هنر وتجربه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>