سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

کنسرت بزرگ رضا رویگری/ بازیگری را ادامه می‌دهم

reza-rooygari1

بازیگر فیلم سینمایی «گناهکاران» با بهبود وضعیت جسمانی‌اش یک کنسرت بزرگ برگزار می‌کند.

بازیگر فیلم سینمایی «گناهکاران» با بهبود وضعیت جسمانی‌اش یک کنسرت بزرگ برگزار می‌کند.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون درباره شرایط جسمانی خود به سوره سینما گفت: در حال حاضر مراحل فیزیوتراپی را دنبال می‌کنم و درمانم ادامه دارد تا به سلامتی کامل برسم، اما برای بازی کردن و کار هیچ مشکلی ندارم و به زودی در دو تله فیلم حضور خواهم داشت که یکی از آنها «سکه» به کارگردانی حسن حج‌گذار است که در آن عماد فلاح زاده، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی و اکرم محمدی بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: دوست دارم با طی دوره درمان و  سلامتی جسمانی کامل در آثار بسیار بهتری حضور پیدا کنم و در عرصه بازیگری حضور داشته باشم، اما فعلا هنوز به صورت کامل این اتفاق نیفتاده و یکی از دست‌هایم از لحاظ حسی و حرکتی دچار مشکل است که امیدوارم به زودی این مشکل رفع شود و به سلامتی کامل دست پیدا کنم.

رویگری با گلایه از مسئولان و بی توجهی آنها به هنرمندان درباره ادامه فعالیت خود در عرصه خوانندگی گفت: عارضه اخیر روی صدای من هم تاثیر گذاشته، ولی قصد دارم در آینده و با بهبودی قطعی جسمانی یک کنسرت بزرگ برگزار کنم و در آن منتخبی از سه آلبومی را که در بازار موسیقی عرضه شده را برای علاقمندان اجرا می‌کنم.

این شب‌ها مجموعه «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با بازی رضا رویگری روی آنتن می‌رود. رویگری بازی در فیلم‌های سینمایی «گناهکاران»، «بوتیک»، «زمهریر»، «اخراجی‌ها ۳» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>