سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۳۹۳ در ۱:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

علی ضیا با «بعضیا» به تلویزیون می‌رود

ali-zia

علی ضیا از فردا شنبه روی صندلی اجرای برنامه «بعضیا» می‌نشیند.

علی ضیا از فردا شنبه روی صندلی اجرای برنامه «بعضیا» می‌نشیند.

سوره سینما- شبکه ۳ پس از ۱۰ سال که از پخش آخرین برنامه تاک شو یا اصطلاحا گفتگو محور شبانه در آن می‌گذرد، از روز شنبه ۱۲ مهرماه به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر پخش تاک‌شو جدیدی خود با نام «بعضیا» را آغاز خواهد کرد.

نخستین قسمت «بعضیا» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء شنبه ۱۲ مهرماه به مناسبت عید قربان از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رود و یکشنبه ۱۳ مهرماه نیز این برنامه پخش می‌شود. در ادامه با فاصله‌ای یک روزه پخش «بعضیا» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ مهرماه نیز ادامه دارد.

همچنین این برنامه شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ مهرماه نیز در آستانه عید غدیر روی آنتن می‌رود و میزبان مهمانان جذابی از جمله بازیگران، ورزشکاران، مسئولان و چهره‌های مطرح بسیاری است که پا به استودیوی پخش آن خواهند گذاشت.

مهمان نخستین قسمت از «بعضیا» اکبر عبدی بازیگر محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که این شب‌ها هم سریال «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را روی آنتن دارد و هم فیلم سینمایی «خواب زده‌ها» با بازی او در اکران سینماها است؛ فیلمی که در آن دوباره زن پوش شده است.

سامان جلیلی با تیتراژ آغازین «بعضیا» با مطلع «چشمان تو… » نخستین تیتراژخوانی خود در تلویزیون را تجربه می‌کند. «چشمان تو» سروده شهرام جلیلی، با آهنگسازی سامان جلیلی و تنظیم معین راهبر ساخته شده است.

تیتراژ پایانی این برنامه نیز با مطلع «دستامو سخت می‌گیری» سروده پویان بوترابی است و خوانندگی و تنظیم آن با معین راهبر است.

فردا شنبه ۱۲ مهرماه نخستین قسمت از «بعضیا» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء ساعت ۲۲:۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رود.

ضیاء پیش از این ۶ تا ۹ مردادماه به مناسبت عید فطر برنامه «نبش جنت آباد» را در شبکه ۳ تهیه و اجرا کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>