سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

منتظر اکران فیلم «گس» هستم/ «مشرف به کوچه بی‌نام» در مراحل پایانی فیلمبرداری

mohamadreza-ghaffari

بازیگر فیلم سینمایی «برف» به تازگی بازی در فیلم «مشرف به کوچه بی‌نام» را تمام کرده است.

بازیگر فیلم سینمایی «برف» به تازگی بازی در فیلم «مشرف به کوچه بی‌نام» را تمام کرده است.

محمدرضا غفاری بازیگر سینما در درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی را به پایان رسانده ام و فیلمبرداری این کار هم در روزهای آینده به پایان می‌رسد، برای بازی در یک فیلم صحبت‌هایی داشته‌ام که هنوز به قطعیت نرسیده است.

وی ادامه داد : تجربه حضور در فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی‌نام» بسیار خوب بود ، نقش را دوست داشتم و از آن دست کاراکترهایی است که اثرگذاری خود را نشان می‌دهد. از طرف دیگر هم گروه حرفه ای این کار از آقای محمود کلاری که فیلمبرداری را برعهده داشت و بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی که دومین تجربه همکاری با او را داشتم و همچنین حضور باران کوثری و پانته آبهرام در کنار دیگر عوامل پشت صحنه و کارگردان خوش ذوق و حرفه ای کار فضایی مناسب را ایجاد کرده بود که فکر می کنم نتیجه آن فیلمی قابل تامل و محترم باشد.

غفاری گفت: امسال فیلم سینمایی «برف» اکران شد و فیلم «گس» به کارگردانی کیارش اسدی زاده را هم آماده نمایش دارم. منتظر هستم تا فیلم اکران شود. در این مدت فیلمنامه هایی نبوده که آنچنان خوب باشد و فقط  «مشرف به کوچه بی‌نام» بود که من را ترغیب کرد، از طرفی هم مگر چند فیلم خوب در سال تولید می‌شود که شخصیتی با رنج سنی من در آن حضور داشته باشد؟ این هم نکته مهمی است که در انتخاب های من موثر است.

بازیگر فیلم سینمایی «برف» در ادامه گفت: من در سال‌های اخیر کمتر سراغ آثار تلویزیونی رفتم و منتظر ماندم تا نقش های خوبی به اقتضای سن من پیشنهاد شود و آنها را بپذیرم.  «قاعده تصادف» و «برف» از آن دسته فیلم‌ها بود که دوستشان داشتم. نسبت به فیلم «مشرف به کوچه بی نام » هم حس خوبی دارم و فکر می کنم نتیجه رضایت بخشی داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>