سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

مهدی سلطانی و پریناز ایزدیار بازیگران جدید «شهرزاد»

izadyar-soltani

مهدی سلطانی و پریناز ایزدیار به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» پیوستند.

مهدی سلطانی و پریناز ایزدیار به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» پیوستند.
سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، پیش تولید سریال جدید حسن فتحی همچنان ادامه دارد و به تازگی مهدی سلطانی و پریناز ایزدیار برای ایفای نقش در «شهرزاد» با دست اندرکاران این پروژه قرارداد بسته اند. سلطانی پیش از این در سریال «در مسیر زاینده رود» و ایزدیار در مجموعه «زمانه» با فتحی همکاری کرده بودند و «شهرزاد» دومین همکاری شان با این کارگردان به حساب می آید. این پروژه بازیگران دیگری نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد.
پیش از این حضور ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و شهاب حسینی در سریال «شهرزاد» قطعی شده بود. سریالی عاشقانه که قرار است تصویر برداری آن اواخر این ماه در تهران آغاز شود. سید محمد امامی تهیه کننده  و سید هادی رضوی و محمد امامی سرمایه گذران این سریال ۲۶ قسمتی هستند. «شهرزاد» سومین محصول تصویر گسترپاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» را تولید کرده و این روزها در آستانه تصویربرداری «ابله» کمال تبریزی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>