سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

اعلام آخرین فرصت ارسال فیلم نمایشنامه به جشنواره تئاتر سوره

hojatollah-nazeri

۱۵ آبان‌ماه آخرین فرصت تولید و ارسال فیلم نمایشنامه‌های قبول قطعی و مشروط سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان «سوره» اعلام شد.

۱۵ آبان‌ماه آخرین فرصت تولید و ارسال فیلم نمایشنامه‌های قبول قطعی و مشروط سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان «سوره» اعلام شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، حجت الله ناظری دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره، با اعلام این خبر، گفت: دبیرخانه جشنواره به تمامی نویسندگان و کارگردانانی که نمایشنامه آنها به صورت مشروط پذیرفته شده بود، موارد مورد نظر هیئت داوران بازخوان را اعلام نموده تا هر چه سریع‌تر با تصحیح موارد گفته شده در نمایشنامه‌ها، اقدام به تولید نمایش نمایند.

وی افزود: گروه‌هایی که تمایل دارند در این جشنواره شرکت نمایند اما نمایشنامه خود را برای این جشنواره ارسال ننموده‌اند، در صورت مطابقت نمایش خود با موضوعات جشنواره، می‌توانند تا ۱۵ آبان‌ماه، فیلم نمایش خود را به دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره ارسال نمایند.اخذ کد رهگیری برای تمامی نمایش‌ها الزامی بوده و دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۸۸۷۳۶۱۲۱ آماده پاسخگویی به متقاضیان برای پیگیری نحوه گرفتن کد رهگیری است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره، امکان راه‌یابی فیلم نمایش‌های برتر به بخش شبکه ویدیویی خانگی را از مزیت‌های این جشنواره، عنوان کرد و اظهار داشت: فیلم نمایش‌های ارسالی تا پایان آبان‌ماه سالجاری بررسی شده و پس از اعلام نتایج، کارشناسان روانشناسی و تئاتر کودک و نوجوان، به گروه‌های برتر مشاوره می‌دهند.

گفتنی است، حوزه هنری کودک و نوجوان سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره را در دو بخش مسابقه در موضوعات «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» و بخش جنبی برگزار می‌کند.