سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

سوریان میهمان «بعضیا» می‌شود

hamid-soorian

حمید سوریان امروز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه در برنامه «بعضیا» روبروی سیدعلی ضیا می‌نشیند.

حمید سوریان امروز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه در برنامه «بعضیا» روبروی سیدعلی ضیا می‌نشیند.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی «بعضیا»، «بعضیا» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء که پخش خود را از شنبه ۱۲ مهر همزمان با عید قربان با حضور اکبر عبدی آغاز کرده است، امشب سه‌شنبه ۱۵ مهر میزبان حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان خواهد بود.

دارنده ۷ مدال طلای قهرمانی المپیک و جهان امشب به «بعضیا» خواهد آمد و با سیدعلی ضیاء درباره زندگی و ورزش سخن خواهد گفت؛ ورزشکاری که در فهرست برترین فرنگی‌کاران تاریخ در مسابقات قهرمانی جهان جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. «بعضیا» پیش از این، در یکشنبه ۱۳ مهر ماه نیز میزبان علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بود که این قسمت از برنامه هم مثل قسمت اول، جریان ساز شد.

تاک‌شو جدید شبکه سه با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء ساعت ۲۲:۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه از شبکه سه روی آنتن می‌روداین برنامه فردا شب نیز به پخش خود ادامه خواهد داد و پس از آن با دو روز فاصله در ۱۹ و ۲۰ مهر ماه نیز به خانه مخاطبانش می‌آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>