سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

شکایت یک بازیگر از سیروس مقدم/ بعد از سه سال هنوز دستمزد نگرفته‌ام

morteza-kazemi

مرتضی کاظمی به خاطر عدم دریافت دستمزدش برای بازی در سریال «تاثریا» از سیروس مقدم و الهام غفوری شکایت کرد.

مرتضی کاظمی به خاطر عدم دریافت دستمزدش برای بازی در سریال «تاثریا» از سیروس مقدم و الهام غفوری شکایت کرد.

این بازیگر درباره همکاری خود با مقدم به سوره سینما گفت: از سال ۷۶ اولین همکاری من با سیروس مقدم در سریال «روزهای زندگی» شکل گرفت و تا سال ۹۰ هم با حضور در مجموعه «تاثریا» ادامه پیدا کرد ولی برای آخرین کار قراردادی نوشته شد که بعد از یکی دو روز الهام غفوری تهیه کننده از من گرفت تا آن را تایپ کند اما دیگر به من بازگردانده نشد. در این گروه اینکه چیزی گم شود یا به هر دلیل قرارداد و هر چیز دیگری پیدا نشود اصلا چیز عجیبی نیست مهم اینکه من در سریال «تاثریا» حضور داشتم و همه مردم هم می دانند.

وی افزود: اما بعد از ۳سال پیگیری هنوز یک ریال هم دریافت نکردم با الهام غفوری پیش از این صحبت کردم در نهایت حرفی که شنیدم این بود که گفت اگر قرارداد داری شکایت کن. این رسما کلاهبرداری محسوب می شود. سال گذشته زمانی که سیروس مقدم را در فرهنگسرای رسانه برای مراسم فیلمش دیدم مساله را با او درمیان گذاشتم گفت اشتباهی رخ داده باهم قراری می گذاریم و دراین باره صحبت می کنیم اما بعد از یک سال هیچ خبری نشد. سیروس مقدم تلفن همراه ندارد و همسرش هم بعد از چندبار دیگر جواب تلفن های مرا نداد.

وی گفت: نمی دانم سایر افرادی که در این پروژه بودند دستمزدشان را دریافت کردند یا خیر اما جالب اینکه از بازیگران زیادی شنیدم وقتی برای حضور در پروژه های سیروس مقدم به آنها پیشنهاد می شود الهام غفوری طوری رفتار می کند که انگار چون این پروژه مقدم است آنها باید تخفیف بدهند یا رایگان بازی کنند. حتی اخیرا یکی از بازیگرانی که برای یک سریال ۱۲۰ میلیون تومان دستمزد گرفته بود برای بازی در کار جدید مقدم دعوت شده بود و غفوری به او مبلغ ۱۵ میلیون تومان را پیشنهاد کرد.

کاظمی ادامه داد: تا الان نخواستم این مساله را جایی مطرح کنم اما بعد از سه سال که هیچ خبری نشد تصمیم گرفتم به مراجع حقوقی رجوع کنم به همین خاطر به حراست سازمان صدا و سیما شکایت کردم و این پرونده در حال پیگیری است. دراین رابطه صحبت های زیادی بین من و حراست شبکه یک هم مطرح شد چرا که آنها پرونده کامل خانم الهام غفوری را دارند و بیشتر می توانند کمک کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>