سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

نصیریان به «شهرزاد» حسن فتحی رسید

ali-nasirian

علی نصیریان به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی پیوست.

علی نصیریان به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی پیوست.
سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، این بازیگر به تازگی با دست اندرکاران مجموعه «شهرزاد» قرارداد بسته تا ایفاگر یکی از نقش های اصلی باشد. نصیریان پیش از این در سریال «میوه ممنوعه» همکاری خاطره انگیزی با حسن فتحی داشت و «شهرزاد» تازه ترین همکاری شان به حساب می آید. پیش از این حضور ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی و پریناز ایزدیار در این پروژه قطعی شده بود. پیش تولید این مجموعه ادامه دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری آن اواخر مهرماه آغاز می شود.
سیدمحمد امامی تهیه‌کننده و سید هادی رضوی و محمد امامی سرمایه‌گذاران این سریال ۲۶ قسمتی هستند. «شهرزاد» سومین محصول تصویرگستر پاسارگاد بعد از سریال موفق «شاهگوش» و «ابله» کمال تبریزی است که هنوز کلید نخورده است. حسن فتحی پیشتر مجموعه‌های «در مسیر زاینده‌رود»، «زمانه»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم» و … را کارگردانی کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>