سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۲:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب
محمدی:

علاقه تماشاگران به «حوض نقاشی» امیدوارکننده است

manoochehr-mohamadi

تهیه کننده فیلم سینمایی «حوض نقاشی» علاقه تماشاگران به این فیلم را امیدوارکننده و احترام آمیز دانست.

منوچهرمحمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «حوض نقاشی» که در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فجر برای مخاطبان در سینماهای مختلف به نمایش درآمده و توانسته تاکنون رتبه دوم آرای تماشاگران را به خود اختصاص دهد، درباره استقبال مردم به سوره سینما گفت: در چند نمایشی که تاکنون این فیلم در سینماهای مختلف داشته حضور داشتیم و خوشبختانه این فیلم با استقبال پرشوری از طرف تماشاگران روبه رو شده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» افزود: واکنش مخاطبان بعد از تماشای فیلم نشانگر ارتباط خوب فیلم با آنها است به طوری که اغلب کارگردانی، فیلمنامه و بازیگران کار را تحسین می‌کنند. این قضیه برای ما امیدوارکننده و بسیار قابل احترام است.

محمدی درباره پیش بینی واکنش منتقدان و اهالی رسانه در برج میلاد نسبت به این فیلم گفت: در نمایش ویژه‌ای که برای این فیلم گذاشته بودیم پاره‌ای از منتقدان و اهالی رسانه به تماشای فیلم نشستند که اکثرا واکنش مثبتی داشتند و با جملاتی محبت‌آمیز انرژی مثبتی به من ، کارگردان و بازیگران فیلم خصوصا نگارجواهریان و شهاب حسینی که ایفاگر نقش‌های متفات و سختی هستند، داده اند. امیدوارم دیگر دوستان نیز با فیلم ارتباط خوبی برقرار کنند.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری محصول حوزه هنری است.