سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

«ضدنور» تا ماه آینده برای اکران آماده است/«شب،بیرون» در انتظار نمایش

zedde-noor

مراحل فنی فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی تا ماه آینده به پایان می‌رسد و حضورش در جشنواره فجر قطعی است.

مراحل فنی فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی تا ماه آینده به پایان می‌رسد و حضورش در جشنواره فجر قطعی است.

کاوه سجادی حسینی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: «ضدنور» در مرحله قطع نگاتیو قرار دارد و تا دو هفته دیگر با انجام تصحیح رنگ همه مراحل را به پایان رسانده و برای نمایش آماده می شود. همچنین فیلمنامه دیگری در دست دارم که بعد از جشنواره فیلم فجر برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد. این فیلمنامه قصه سرراست تری نسبت به دو کار قبلی دارد و از نظر سبک و سیاق بین «شب بیرون» و «ضد نور» است.

وی در رابطه با شرایط اکران «شب، بیرون» افزود: همچنان در تلاشیم بتوانیم این فیلم را در گروه «هنر و تجربه» اکران کنیم. اگر چه آقای علم الهدی حمایت خود را از این فیلم اعلام کرد و برای نمایش آن پیگیری هایی انجام داده است اما تا الان چندین بار درخواست مجدد برای نمایش ارائه شده ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. این فیلم بی قصه است و ارجاع به سینما دارد و شاید برای اکران عمومی مناسب نباشد، ولی نمایش آن در گروه «هنر و تجربه» به نظرم اتفاق خوبی است.

«ضد نور» با بازی پرویز پرستویی، سیامک ادیب، سهیلا گلستانی، هومن سیدی و … به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان ساخته شده است.