سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

حال سپند امیرسلیمانی خوب است/ توافق اولیه برای بازی در «اتاق عمل» مهران مدیری

sepand-amir-soleymani

سپند امیرسلیمانی احتمالا در مجموعه «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری بازی می‌کند.

سپند امیرسلیمانی احتمالا در مجموعه «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری بازی می‌کند.

امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که در روزهای گذشته به دلیل عارضه بیماری میگرن در بیمارستان بستری بود ، درباره وضعیت جسمی خود به سوره سینما گفت: بیش از ۲۰ سال است که با سردردهای ناشی از میگرن زندگی می‌کنم ، اما اخیرا تعداد این سردردها زیاد شده بود و تقریبا حدود یک روز در میان راهی بیمارستان می‌شدم و مسکن های قوی تزریق می کردم ، اما خوشبختانه الان چند روزی است که بهتر شدم .

وی در مورد فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: برای حضور در سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری صحبت‌هایی شده و اتفاقاتی افتاده است، اما هنوز قطعی نیست و به دلیل شرایط غیر قابل پیش بینی حرفه ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

امیر سلیمانی در ادامه افزود: آخرین کاری که از من پخش شد مجموعه طنز «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری بود که از شبکه نمایش خانگی عرضه شد. این روزها درگیر بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم و در آنجا نقش اسدالله اعلم را بر عهده دارم.

سپند امیرسلیمانی بازی در نمایش‌های «دورهمی زنان شکسپیر» و «آرسنیک و تور کهنه» و مجموعه‌های «خروس» و «من یک مستاجرم» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>