سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

طراحی ۱۳ ایده عاشورایی برای تولید فیلم‌های کوتاه و پویانمایی

ashoora

طی یک پژوهش برای تولید فیلم‌های کوتاه و پویانمایی با مخاطب ۶ تا ۱۰ سال، ۱۳ ایده عاشورایی شناسایی شد.

طی یک پژوهش برای تولید فیلم‌های کوتاه و پویانمایی با مخاطب ۶ تا ۱۰ سال، ۱۳ ایده عاشورایی شناسایی شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، سیداحمد‌موسوی صمدی، مدیر پژوهش حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: با توجه به فقر ایده‌پردازی یا ضعف پژوهشی در عرصه آفرینش آثار هنری، کاربردی‌سازی منظومه رشد کودک تراز تمدن نوین اسلامی در حوزه هنری کودک و نوجوان تجربه شد.

مدیر پژوهش حوزه هنری کودک و نوجوان اضافه کرد: بر این اساس، روایت هنری موضوع «حماسه امام حسین(ع) و یارانشان در کربلا» برای مخاطب ۶ تا ۱۰ سال، در دستور کار قرار گرفت تا با توجه به اقتضائات رشد ذهنی این بازه سنی، مفاهیم قابل درک توسط این مخاطب، در قالب هنری روایت شود.

موسوی صمدی افزود: حوزه هنری کودک و نوجوان در تلاش است با تدوین منظومه رشد کودک تراز تمدن نوین اسلامی، مولفه‌های اصلی رشد و تربیت در هر دوره سنی را معین سازد تا تولید و آفرینش محصولات هنری حوزه هنری متناسب با نیازهای اصلی کودک و نوجوان باشد. در تدوین این گزارش پژوهشی، پژوهشگران مدرسه دانشجویی قرآن و عترت همکاری راهبردی با حوزه هنری کودک و نوجوان داشته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>