سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۳ در ۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

«تراژدی» در اولین نوبت اکران/ «بچگیتو فراموش نکن» آذرماه به سینما می‌رود

terajedy

فیلم سینمایی «تراژدی» بعد از «آتش بس ۲» و «بچگیتو فراموش نکن» آذرماه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «تراژدی» بعد از «آتش بس ۲» و «بچگیتو فراموش نکن» آذرماه اکران می‌شود.

محمدحسن نجم تهیه‌کننده سینما به سوره سینما گفت: «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی با سرگروهی سینما فرهنگ در اولین نوبت اکران قرار دارد و بعد از فیلم سینمایی «آتش بس ۲» از طرف دفتر پخش مولود رسانه اکران می‌شود. این فیلم برای اکران عمومی جهت ارائه بهتر ۱۲ دقیقه کوتاه شده اما حذف پلان‌ها به هیچ عنوان ممیزی نبود.

«تراژدی» داستان مردی است به نام قاسم که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد، حبیب نگرانش، زینت مردد و موسی سرگردان است اما اتفاق عجیبی در پیش است. نام قبلی این فیلم «تراژدی قاسم سبزی کاری» بود. مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویا نونهالی ، پیام دهکردی ، سیامک صفری ، امید روحانی، حسین یاری و پانته آبهرام در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نجم در مورد زمان اکران «بچگیتو فراموش نکن» گفت: این فیلم سینمایی به کارگردانی جلال فاطمی به دفتر پخش راه عرفان با مدیریت محسن مسافرچی سپرده شده است و طبق برنامه های درنظر گرفته شده آذر ماه اکران می‌شود. داستان این فیلم درباره ارتباط متقابل کودکان و بزرگترها و آرزوهای آن هاست کودکان می‌خواهند بزرگ شوند و بزرگتر‌ها دلشان می‌خواهد کودک باشند، ولی گاهی آرزوها در صورت تحقق با مشکلاتی همراهند.

اکبر عبدی، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رنجبر، مهران رجبی، مریم سلطانی، مائده طهماسبی، سیاوش مفیدی، سوسن پرور، ندا میرمهدی، سیامک اشعریون، محمدمهدی احدی، سوگند الهی، مهدی کارگر شهامت، محمدرضا نیلی و پارسا مشیری، سوگل نصرتی به همراه حامد کیازال در این فیلم بازی می‌کنند.