سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

«جنجال در عروسی» در انتظار سه بعدی شدن/ «روز مبادا» صداگذاری شد

janjal-dar-aroosi1

محمد احمدی دو فیلم سینمایی را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌برد.

محمد احمدی دو فیلم سینمایی را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌برد.

محمد احمدی به سوره سینما گفت: با پایان یافتن فیلمبرداری نسخه دو بعدی فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی من، وارد بخش سه بعدی شدن فیلم شدیم. این فیلم سینمایی که قرار بود با نسخه دو بعدی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور داشته باشد به خاطر انجام مراحل فنی به این مراسم نرسید اما قطع به یقین تا زمان جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست . بازیگران این فیلم عبارتند از علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

این تهیه کننده در رابطه با سایر فعالیت های خود افزود: همچنین فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی این روزها توسط علیرضا علویان مراحل صداگذاری و میکس فیلم را طی می کند. هنوز برای بخش موسیقی کسی انتخاب نشده است اما به زودی این بخش هم قطعی شده و فیلم برای فیلم فجر آماده خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگی اش رنگی دیگر گرفته …اما اهل خانه او را باور نمی کنند. هدیه تهرانی، شیرین آقارضا کاشی، ولی اله عزیزخانی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، سمیرا مدنی، فرزانه گرایلی، شانی عزیزخانی، حسین کاکاوند، اعظم دهقان منشادی، بهروز فروغی، فاطمه گرایلی، فرهنگ لرستانی بازیگران این فیلم هستند.