سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

مجموعه شهیدان افراسیابی در انتظار کارگردان/ دو تله‌ فیلم در راه تولید

babak-kaydan

تولید مجموعه «خورشید، ماه و ۵ ستاره» درباره شهیدان افراسیابی با انتخاب کارگردان دنبال می‌شود.

تولید مجموعه «خورشید، ماه و ۵ ستاره» درباره شهیدان افراسیابی با انتخاب کارگردان دنبال می‌شود.

بابک کایدان فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون درباره سریال «خورشید، ماه و ۵ ستاره دنباله‌دار» که درباره زندگی شهیدان افراسیابی است به سوره سینما گفت: فیلمنامه را مدت‌هاست تمام کرده‌ام. فکر می کنم این فیلمنامه به زودی به تولید نزدیک شود. انجمن دفاع مقدس و سیمافیلم که در ساخت این اثر مشارکت و همکاری دارند به همراه سعید سعدی که تهیه‌کننده سریال است، دنبال انتخاب یک کارگردان برای تولید این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: این سریال بسیار پرهزینه و سنگین است و بودجه مناسبی می طلبد تا کار درخوری از آب در آید و مطلع هستم که تهیه کننده پیگیر است تا با کارگردانی به توافق نهایی برسد و من هم تعجیلی در ساخت این اثر ندارم. ترجیح می‌دهم در فضا و شرایطی مناسب و با امکانات و هزینه کافی این اثر ساخته شود و آرام و با طمانینه پیش رفته و به نتیجه مطلوب برسیم.

کایدان درباره دیگر فیلمنامه هایی که آماده تولید دارد گفت: دو تله فیلم به نام‌های «خفته در بیداری» و «دانش آموز کلاس چهار و سه» را نوشتم که کد تولید گرفته‌اند. فیلمنامه دوم را به همراه منوچهر هادی نوشته‌ام و منتظر هستیم تا تولید آنها آغاز شود، اما با این شرایط همه در بلاتکلیفی هستند و پروژه‌های جدی متوقف می‌شود و امکان ساخت ندارد. امیدوارم هر چه زودتر و در نیمه دوم امسال شرایط بودجه در سازمان صدا و سیما مطلوب شود تا کارها به مرحله تولید برسد.

بابک کایدان فیلمنامه‌های «صدای پای من»، «زندگی جای دیگری است» و «پریناز» را نوشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>