سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «فرمول ۱۳» دشوار بود/ دوست دارم فیلم خودم را بسازم

bayram-fazli

فیلمبردار با سابقه سینما از پایان همکاری با ناصر رفایی و دغدغه‌های فیلمسازی‌اش برای آینده خبر داد.

فیلمبردار با سابقه سینما از پایان همکاری با ناصر رفایی و دغدغه‌های فیلمسازی‌اش برای آینده خبر داد.

بایرام فضلی به سوره سینما گفت: اخیرا فیلمبرداری فیلم سینمایی «فرمول ۱۳» به کارگردانی ناصر رفایی را به پایان برده ام. تجربه بسیار خوب اما دشواری بود. همکاری با آقای رفایی را دوست داشتم و از طرفی چون فیلمبرداری در تونل انجام می‌شد شرایط کار و نورپردازی دشواری هایی برای ما به وجود آورد.

فضلی گفت: مشغول بررسی پیشنهادها برای حضور در فیلم‌های جشنواره فیلم فجر هستم. حسن نجفی فیلمنامه ای با موضوع مشکلات زنان دارد که پیشنهاد کرده با او همکاری کنم. منتظر فیلمنامه هستم. گمان می‌کنم در جشنواره فیلم فجر امسال با همین فیلم حضور داشته باشم.

این فیلمبردار سینما درباره کارگردانی فیلم خود گفت: یکی دو فیلمنامه داستانی نوشته‌ام که هنوز سرمایه گذاری برای آن پیدا نکرده ام.  دغدغه اصلی ام البته فیلمبرداری است، اما دوست دارم در آینده بتوانم فیلم تازه خودم را بسازم. هنوز اقدام جدی انجام نداده‌ام. فکر می‌کنم روابط عمومی‌ام ضعیف است.

«فرمول ۱۳» ساخته ناصر رفایی، در فضایی تخیلی، درگیری یک نوجوان با مواد شیمیایی را بیان می‌کند. این فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان نمایش داده شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. بایرام فضلی پیش از این فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی «از ما بهتران»، «همخانه»، «دم صبح» و … را انجام داده است.