سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۳ در ۳:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

ششمین جشنواره فیلم دانشجویی برگزار می‌شود

jashnvareh-daneshjuyee

ششمین جشنواره فیلم دانشجویی آذرماه امسال برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره فیلم دانشجویی آذرماه امسال برگزار می‌شود.

سوره سینما- کاظم نظری عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و دبیر این جشنواره گفت: جشنواره از ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۳ مصادف با روز دانشجو آغاز به کار کرده و  ۱۹ آذرماه مراسم اختتامیه برگزار می‌شود. علاوه بر حمایت های معنوی از آثار برگزیده، در هر بخش از بخش های مسابقه، برای نفرات اول ۳ میلیون تومان، برای نفرات دوم ۲ میلیون تومان و برای نفرات سوم ۱ میلیون تومان هدیه نقدی در نظر گرفته شده است.

نظری درباره اهداف این دوره از جشنواره عنوان کرد: یکی از اهداف برجسته این دوره از جشنواره نشان دادن آثار برتر جوانان در رسانه ملی است. پرداختن به موضوع اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در بخش ویژه این دوره گنجانده می شود. همچنین ترویج دین، اخلاق، امید و آگاهی، تشویق دانشجویان و نشان دادن مولفه های ذاتی فیلم کوتاه در تلویزیون از دیگر اهداف ششمین دوره از جشنواره فیلم دانشجویی است. ایجاد تعامل و فضای شاداب هنری و پویا بین دانشجویان سراسر کشور از جمله دیگر هدف های ما در ششمین دوره از جشنواره فیلم دانشجویی است.

در این دوره برای اولین بار بخش بین‌الملل به بخش‌های جشنواره اضافه شده است. سعید سرابی دبیر بخش بین‌الملل جشنواره دانشجویی گفت: گر چه موضوع وحدت اسلامی از اهداف اصلی این بخش است، اما از تمام آثار ارسالی از کشورهای دیگر استقبال می‌کنیم.

jashnvareh-daneshjuyee-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>