سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

«پاسگاه» ساخته نمی‌شود/ فیلم اولی شدن با «در سکوت»

george-hashem-zadeh

تولید فیلم سینمایی «پاسگاه» به کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده متوقف شد.

تولید فیلم سینمایی «پاسگاه» به کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده متوقف شد.

هاشم‌زاده در این باره به سوره سینما گفت: بنا به دلایلی تصمیم گرفتم به جای «پاسگاه» فیلمنامه دیگری را آغاز کنم. نگارش این فیلمنامه جدید که «در سکوت» نام دارد به عهده خودم است و تا ۱۰ روز آینده به پایان می‌رسد. این فیلمنامه موضوعی کاملا شهری و اجتماعی را روایت می‌کند و احتمالا جواد نوروزبیگی تهیه آن را به عهده خواهد داشت.

وی افزود: این فیلم سینمایی ۳بازیگر نقش اصلی زن و ۲ بازیگر مرد دارد و اگرچه سوژه این فیلم کاملا عمومیت دارد. ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد اما در این فیلم یک کاراکتر زن داستان را پیش می‌برد. امیدوارم تا ۱۰ روز آینده بتوانم این فیلم را جایگزین «پاسگاه» و شرابط تولید را فراهم کنم. فعلا حضور «در سکوت» در جشنواره اهمیت چندانی ندارد. با توجه به زمان پیش رو اگر بتوانیم اولین نمایش فیلم را در جشنواره داشته باشیم مایه خوشحالی است، اما اگر هم نشد کیفیت، تولید و ارائه خوب فیلم برایمان اولویت دارد.

ژرژ هاشم‌زاده پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در سینما فعالیت مستمر داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>