سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

حمید بهمنی و دغدغه کارگردانی «آن سوی اغما»/ پیشنهاد ساخت فیلم‌های تجاری را نمی‌پذیرم

hamid-bahmani

کارگردان فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» تاکید کرد پیشنهادهای تجاری را رد می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» تاکید کرد پیشنهادهای تجاری را رد می‌کند.

حمید بهمنی کارگردان سینما درباره فیلمنامه جدیدی که قصد تولید آن را دارد به سوره سینما گفت: سال ۸۵ فیلمنامه ای را با موضوع تفحص و در ژانر دفاع مقدس نوشتم و مدتی است آن را به حوزه هنری ارائه کرده‌ام که در صورت تایید و توافق با دوستان کار را تولید کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسم اولیه فیلمنامه «آن سوی اغما» است افزود : فیلمنامه ابتدایی را نوشته‌ام ، اما برای بازنویسی از نظر دوستان استفاده می‌کنم. به عقیده من «آن سوی اغما» کار خوبی است و تحقیق و پژوهش کافی برای آن صورت گرفته است. این فیلمنامه از جذابیت و کششش دراماتیک قابل قبولی برخوردار است، فعلا منتظر هستم تا شرایط ساخت این فیلم فراهم شود.

این کارگردان سینما درباره شرایط تولید در سینمای کشور ادامه داد: به واقع در این دوره و زمانه فیلمسازی بسیار سخت است. باور کنید در ماههای اخیر چندین فیلم تجاری برای تولید به من پیشنهاد شده و نپذیرفتم. با وجود شرایط سختی که هست، پای ایمان و اعتقاد خودم ایستادم و به نظرم باید برای سال‌ها زحمت و تلاشی که کشیده ام بایستم.

حمید بهمنی «گام‌های شیدایی»، «گلوگاه شیطان»، «آن مرد آمد» و «آخرین نبرد» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>