سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

برپایی جشن ۱۰ میلیاردی شدن «شهرموشها ۲» منتفی شد

download

جشن رکوردشکنی «شهر موشها ۲» ساخته مرضیه برومند به دلیل درگذشت آیت الله کنی برگزار نمی‌شود.

جشن رکوردشکنی «شهر موشها ۲» ساخته مرضیه برومند به دلیل درگذشت آیت الله کنی برگزار نمی‌شود.

سوره سینما- برپایی جشن رکوردشکنی «شهرموشها۲» که قرار بود به مناسبت ده میلیاردی شدن این فیلم روز جمعه برگزار شود، به دلیل درگذشت آیت الله مهدوی کنی به بعد از محرم و صفر موکول شد. منیژه حکمت تهیه کننده این فیلم با اعلام این مطلب گفت: به منظور قدردانی از استقبال و محبت مردم قرار بود روز جمعه ۲ آبان از ساعت ۱۶ الی ۱۸ جشن «شهرموشها» در پارک مشاهیر برگزار شود و تدارک ویژه ای برای آن دیده بودیم که پس از درگذشت آقای مهدوی کنی تصمیم گرفتیم برپایی آن را به آینده موکول کنیم.

وی افزود: قرار بود در این جشن از برخی از چهره های «شهر موشها» تقدیر کنیم و در کنار آن برنامه های متنوعی همچون کنسرت موشها، اجرای زنده موسیقی «شهر موشها»، جشن بادبادک ها را تدارک دیده بودیم و با آزاد اعلام کردن ورود به این جشن برای عموم تصمیم داشتیم میزبان جمع زیادی از کودکان و نوجوانان عزیز به همراه خانواده هایشان باشیم.

حکمت بار دیگر تأکید کرد: با توجه به اینکه تبلیغات وسیعی برای این جشن در مترو صورت گرفته و از طریق صداوسیما نیز این برنامه اعلام شده، عدم برگزاری آن و موکول شدن جشن به آینده را اعلام می‌کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>