سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

«من، پدرم، دریا» به تلویزیون می‌آید/ در جستجوی دزدان دریایی خلیج عدن

mehrdad-khoshbakht

فیلم تلویزیونی «من، پدرم، دریا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی مهدی تربتی‌فرد تولید می‌شود.

فیلم تلویزیونی «من، پدرم، دریا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی مهدی تربتی‌فرد تولید می‌شود.

سوره سینما – قصه این اثر به قلم مشترک کریم خودسیانی و حمزه صالحی درباره پارسا فرزند ناخدا یاور است که برای تصویربرداری از انتقال نفت توسط نفت کش به کشورهای خارجی، راهی سفردریایی می شود این درحالیست که به دلیل مقتضیات شغل پدر، همواره دچار تعارضات اساسی با وی بوده است اما حمله دزدان دریایی خلیج عدن به نفت کش ایران و عملیات موفق آمیز نیروی دریایی ارتش به فرماندهی یاور با دزدان، محملی برای تغییر نگاه پارسا نسبت به پدرش می شود.

بنا براین گزارش تصویربرداری این فیلم اویل آذرماه در بندرعباس آغاز می‌شود و لوکیشن های کار نقاط مختلف این بندر و همچنین بر روی آبهای خلیج فارس است. برای این فیلم تلویزیونی به دلیل گستردگی کار در مجموع ۳۵ جلسه تصویربرداری پیش بینی شده وتا کنون حضور رضا نصیری نیا به عنوان مدیر تولید و رضا شریفی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز در این پروژه قطعی شده است و طی روزهای آینده فهرست بازیگران و سایر عوامل پشت دوربین تکمیل خواهد شد.

« من ، پدرم ، دریا» محصول گروه فیلم های تلویزیونی مرکز سیمافیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>