سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۳ در ۹:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

حرف‌های اکبری درباره ورود به عرصه کارگردانی‌/ ناخودآگاه از بازیگری فاصله می‌گیرم

abdolreza-akbari

بازیگر فیلم سینمایی «فرزند صبح» گفت: ادامه فعالیت در زمینه فیلمسازی او را از بازیگری دور می‌کند.

بازیگر فیلم سینمایی «فرزند صبح» گفت: ادامه فعالیت در زمینه فیلمسازی او را از بازیگری دور می‌کند.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون درباره ورود خود به عرصه کارگردانی به سوره سینما گفت: من سال‌های قبل در گروه اجتماعی شبکه یک سیما برنامه سازی می‌کردم و آیتم های نمایشی بسیاری را نوشتم و ساختم تا اینکه بدلیل مشغله زیاد در حوزه بازیگری برنامه ها را رها کردم و در مقابل دوربین قرار گرفتم و یک دوره هم علاوه بر بازیگری آموزشگاهی را مدیریت می‌کردم.

وی ادامه داد: احساس می کنم کارگردانی را بخوبی بلدم. در بسیاری از کارها در خدمت اساتید بزرگواری در سینما بودم و حالا با توجه به این تجربه‌ها و آموخته‌ها سراغ این حرفه رفته‌ام و امیدوارم که با مساعدت دوستان در وزارت ارشاد و صدا و سیما و حتی موسسه رسانه‌های تصویری در این عرصه عملکرد خوبی داشته باشم و همه چیز دست به دست هم بدهد تا این کار را بخوبی و با کیفیت مناسب بسازم.

اکبری درباره اینکه آیا پس از ورود به عرصه کارگردانی بازیگری را کنار خواهد گذاشت گفت: اگر بصورت کامل به سمت کارگردانی بیایم ناخودآگاه از بازیگری فاصله خواهم گرفت، اما از آنجایی که بازیگری به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار در مسائل روحی و روانی من است، اگر نقش مناسب و دلخواهی پیشنهاد بشود بازی خواهم کرد. هر چند که این روزها فیلمنامه‌های موجود راضی کننده نیست. من تصمیم دارم در انتخاب سخت‌گیری کنم و نقش‌های بهنری را ایفا کنم.

این بازیگر درباره شروع تولید فیلم سینمایی «سازها کوک نیستند» گفت: کماکان پس از اتمام فیلمنامه و بازنویسی نهایی مشکل کمبود بودجه و اسپانسر داریم که در صورت فراهم شدن شرایط کار را آغاز خواهیم کرد و اگر فرصت باشد برای حضور در جشنواره فیلم فجر هم اقدام می‌کنیم.

عبدالرضا اکبری بازی در فیلم‌های سینمایی «سرعت»، «فرزند صبح»، «اخراجی‌ها ۱» و مجموعه‌های «پنجره»، «دلنوازان» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>