سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

«دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» به نیمه رسید

tashvish1

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» به کارگردانی محمد درمنش به نیمه رسید.

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» به کارگردانی محمد درمنش به نیمه رسید.

سوره سینما- مصطفی علمی فرد تهیه‌کننده این اثر با اعلام این خبر گفت: تا کنون صحنه های مربوط به خانه کاوه ، دانشگاه ، بهشت زهرا و پلان های خیابانی تصویربرداری شده است و گروه در روزهای آتی به منظور ضبط سکانس‌های مربوط به موزه عبرت عازم این مکان می‌شوند و لوکیشن بعدی نیز مدرسه فیضیه خواهد بود. طی روزهای اخیر محمد کاسبی و رضا توکلی نیز به جمع بازیگران این فیلم افزوده شده‌اند و پیش‌بینی ما برای اتمام تصویربرداری بیستم آبان‌ماه است.

قصه این فیلم به قلم امیر بوالی و بازنویسی حامد افضلی و رویا خسرونجدی درباره ناصر ساواکی سابق است که تمام این سالها را به صورت مخفیانه زندگی کرده است. او بسته های مشکوکی دریافت می‌کند بسته‌هایی که حاوی تسبیح و عکس خود او در روزگار جوانی است وی پس از کش و قوس های فراوان سعی دارد فرستنده بسته‌ها را پیدا کند و در هر بار جستجو به وسیله فلاش بک با یکی از سوژه‌هایش در دوران پیش از انقلاب و شکنجه ها ، جنایاتی که مرتکب شده است به یادش می‌آید. در نهایت فرستنده بسته ها با او قرار می گذارد و شرط می کند اگر واقعیت زندگیش را به همسر و پسر خوانده‌اش بگوید خود را نشان می‌دهد ناصر این کار را انجام می‌دهد اما….

tashvish2

جعفر دهقان، امیر حسین مدرس، رزیتا غفاری، علیرضا جلالی تبار، میرطاهر مظلومی، اصغر نقی‌زاده، علیرضا اولیا و کاظم افرندنیا بازیگران اصلی این اثر هستند. «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» محصول گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>