سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

۳ روز کار می‌کنیم ۳ ماه دنبال پولمان می‌دویم/ ضرغامی مقصر همه ضعف‌های مدیریتی نیست

reza-banafshe-khah

بازیگر باسابقه تلویزیون تاکید کرد رییس سازمان صدا و سیما مقصر همه کاستی‌های زیرمجموعه‌اش نیست.

بازیگر باسابقه تلویزیون تاکید کرد رییس سازمان صدا و سیما مقصر همه کاستی‌های زیرمجموعه‌اش نیست.

غلامرضا بنفشه‌خواه بازیگر مجموعه «آینه عبرت» در رابطه با شرایط فعلی تلویزیون و عملکرد عزت‌الله ضرغامی به سوره سینما گفت: شرایط تلویزیون به من بازیگر ارتباط مستقیم ندارد، جز مسایل مالی و قرارداد که یک کار را سه روزه انجام می‌دهیم و ۳ ماه باید دنبال پول بدویم. برای این قبیل مسایل هم نباید مهندس ضرغامی را مواخذه کرد. برخی مسایل در تلویزیون با مدیریت کلان ارتباط ندارد. اینکه تهیه‌کننده خوش‌حساب باشد یا بدحساب را نمی‌توان پای ضعف مدیریت رییس تلویزیون گذاشت.

وی افزود: به طور کل از عملکرد مهندس ضرغامی ناراضی نیستم. اینگونه مدیریت ها در راس هستند، بسیاری از نارضایتی‌های پیش آمده یا مربوط به اختلافات جزئی است که باید در سطوح پایین حل شود یا درباره سیاست‌های کلی کشور است که با این حساب رئیس سازمان صدا و سیما جزئی از کل محسوب می‌شود و کنترلش در دست سیاست‌گذاران کل است. به هر حال هر مدیریتی نقاط قوت و ضعف دارد و باید در چارچوب خود بررسی شود. من فکر می‌کنم وقتی تصمیمی به صورت قانونی تصویب می‌شود حتی اگر با نظرم مغایرت داشته باشد باید از آن اطاعت کنم.

این بازیگر باسابقه گفت: تلویزیون از این مساله مستثنی نیست و اگر بعضی بحث‌هایش، روایت‌های داستانی، ممیزی یا خط دراماتیک قصه‌هایش به مذاق برخی خوش نمی‌آید تنها شخص ضرغامی تصمیم‌گیرنده آن نیست. این به سطوح بالاتری بر می‌گردد که صدا و سیما جزئی از کل آن محسوب می‌شود، بخشی از محدودیت‌ها قانون کشور و جامعه ما هستند. در این سال‌ها به دلیل مجموعه‌ای از شرایط، کم‌کارتر شده‌ام. پیشتر سریال‌هایی مثل «آینه عبرت» و «چای قند پهلو» ساخته می‌شد که من به عنوان نقش اصلی در آن حضور داشتم، اما دیگر خبری از این پروژه‌ها نیست.

بنفشه‌خواه ادامه داد: کم کار شده‌ام و اگر پروژه ای هم قبول می‌کنم بیشتر خرده کاری است. «برگ‌های پاییزی» تازه‌ترین کارم است که به مناسبت ماه محرم ساخته شده. این فیلم، یک فیلم مناسبتی است که من نقش روحانی را در آن ایفا می‌کنم. علاوه بر این برای شبکه نمایش خانگی «خانه تابستانی کریم» و «ازدواج کم‌دردسر» را آماده پخش دارم. مدتی پیش یک قسمت از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» را بازی کردم که روی آنتن رفت. بعد از آن هم در قسمتی دیگر به نام «ما همه مثل همیم» جلوی دوربین رفتم که هنوز پخش نشده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>