سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

«ماه بر فراز زیر آب» در انتظار تامین سرمایه/ فیلمبرداری در شمال کشور

siamak-shayeghi

سیامک شایقی در صورت فراهم آوردن سرمایه تازه ترین فیلم سینمایی خود را کلید خواهد زد.

سیامک شایقی در صورت فراهم آوردن سرمایه تازه ترین فیلم سینمایی خود را کلید خواهد زد.

شایقی که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «ماه بر فراز زیر آب» را دریافت کرده به سوره سینما گفت: این فیلم در انتظار تامین سرمایه است تا در اولین فرصت آن را کلید بزنیم. بخشی از هزینه‌های تولید تامین شده اما برای بقیه در حال رایزنی با بخش دولتی و خصوصی هستیم امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی افزود: هفته آینده برای بازدید از لوکیشن به مازندران سفر خواهیم کرد. تا به حال منطقه زیراب مد نظرمان بود اما به پیشنهاد دوستان به شهر نکا خواهیم رفت تا مراحل اولیه پیش‌تولید را به مرور پیش ببریم. این فیلم با تایید اینکه نگاهی به مساله قاچاق چوب دارد. امیدوارم فیلمنامه مورد توجه مسئولین قرار گیرد و بابت تامین هزینه ها یاری مان کنند.

شایقی با تایید اینکه از بازیگران بومی استفاده خواهد کرد گفت: بعید می‌دانم تا قبل از جشنواره فیلم فجر فیلم آماده شود، زیرا تا سرمایه قطعی نشود پیش‌تولید را به طور جدی ادامه نخواهیم داد و انتخاب همه عوامل هم هنوز قطعی نشده است.

فیلم‌های سینمایی «جهیزیه‌ای برای رباب»، «ستاره و الماس»، «راه و بیراه»، «در کمال خونسردی»، «مادرم گیسو»، «باغ فردوس، پنج بعدازظهر»، «شراره»، «خواب زمستانی» و «ابرهای ارغوانی» از جمله آثار این کارگردان هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>