سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آبان ۱۳۹۳ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

«برف» میهمان جشنواره فیلم سنگاپور شد

barf

فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی در ادامه حضور بین‌المللی راهی جشنواره فیلم سنگاپور شد.

فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی در ادامه حضور بین‌المللی راهی جشنواره فیلم سنگاپور شد.

سوره سینما- جشنواره بین المللی سنگاپور در حالی بیست و پنجمین دوره  خود را آغاز می کند که شعار خاطرات بیست و پنج سالگی را برای خود برگزیده و مروری به گذشته این جشنواره از ابتدا تا اکنون خواهد داشت.

فستیوال بین المللی فیلم سنگاپور بزرگترین و معتبرترین رویداد سینمایی این کشور است که همه ساله تمرکز خود را روی نمایش بهترین فیلمهای های آسیا قرار داده است. امسال هم فیلم سینمایی “برف” در بخش رسمی سینمای آسیای این رویداد به نمایش در می آید. این جشنواره از تاریخ ۴الی ۱۴دسامبر ۲۰۱۴ برگزار می شود.

«برف» شرح حال یک روز از زندگی ملتهب یک خانواده شهری است که درگیر برگزاری مراسم خواستگاری دخترشان هستند.

رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام بازیگران فیلم سینمایی «برف» هستند. پخش جهانی «برف» بر عهده مرجان علیزاده (ایران نوین فیلم) است.

مهدی رحمانی که با فیلم سینمایی «برف» موفق به حضور در فستیوالهای معتبر جهانی متعددی شده این روزها پیش تولید فیلم تازه خود را تحت عنوان “ترامپولین” سپری می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>