سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

پایان مراحل فنی «ارغوان» تا دو هفته دیگر/ تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر

arghavan

فیلم سینمایی «ارغوان» با پایان مراحل فنی، اواخر آبان‌ماه آماده نمایش می‌شود.

فیلم سینمایی «ارغوان» با پایان مراحل فنی، اواخر آبان‌ماه آماده نمایش می‌شود.

امیدبنکدار کارگردان که فیلمبرداری آخرین کار خود را با کیوان علیمحمدی زمستان سال گذشته به پایان رساند در این باره گفت: «ارغوان» همچنان در مرحله ضبط موسیقی قرار دارد و بردیا کیارس مشغول ساخت قطعات موسیقی فیلم است. با توجه به اینکه سایر بخش های تولید و مراحل فنی را پشت سر گذاشتیم این فیلم تا پایان آبان ماه آماده نمایش می‌شود.

این کارگردان که به تازگی پروانه نمایش فیلم خود را با کیوان علیمحمدی به نام «همنام» دریافت کرده است در این باره گفت: با توجه به مشغله ای که برای سرانجام رساندن «ارغوان» و حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر داریم هنوز برنامه ریزی فیلم جدیدمان را آغاز نکرده‌ایم، اما بعد از این کار برنامه‌مان را اجرایی خواهیم کرد.

مهتاب کرامتی و مهدی احمدی بازیگران اصلی «ارغوان» هستند. علاوه بر «ارغوان»، فیلم‌های سینمایی «شبانه» و «شبانه روز» آثاری است که امید بنکدار با کیوان علیمحمدی کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>