سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

«آزادی مشروط» در پایان راه/ «حرف‌های درگوشی» به جشنواره می‌رسد؟

jabbari-mashroot

فیلم سینمایی «حرف‌های در گوشی» برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «حرف‌های در گوشی» برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر کلید می‌خورد.

مقصود جباری تهیه‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: «حرف‌های درگوشی» فیلم اول حسین نمازی است، تمایل داریم بتوانیم از کمک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در تولید آن استفاده کنیم. پیشنهادمان را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارائه داده و منتظر پاسخ هستیم، اما به هر حال و تحت هر شرایط ما پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد. فیلمبرداری را قبل از پایان سال تمام خواهیم کرد. اگرچه راغب هستیم «حرف‌های درگوشی» در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد اما درصورتی که تامین منابع مالی هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد قادر به شرکت در جشنواره خواهیم بود.

وی افزود: ما بخشی از سرمایه کار را فراهم کردیم تا بتوانیم مراحل اولیه و حتی فیلمبرداری را پشت سر بگذاریم. ضمنا اگر بخواهیم مطابق با استانداردهای سینما و به لحاظ عرضه در شبکه نمایش خانگی عمل کنیم دو شخصیت اصلی فیلم را از میان چهره و حرفه ای های سینما انتخاب خواهیم کرد تا در جذب مخاطب هم مشکل نداشته باشیم. قصه «حرف‌های درگوشی» مضمون اجتماعی دارد و در تهران جلوی دوربین می‌رود. از آنجا که همه چیز سال آینده تحت تاثیر تورم قرار خواهد گرفت به هر ترتیب پروژه را به زودی کلید خواهیم زد.

جباری گفت: بهترین اتفاق برای ما این است که دو فیلم اول حسین مهکام و حسین نمازی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شوند. این روزها «آزادی مشروط» به طور همزمان مراحل موسیقی و صداگذاری را طی می‌کند و تا زمان جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، علیرضا آقاخانی، بهاران بنی‌احمدی، حسین پاکدل و … بازیگران «آزادی مشروط» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>