سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

پایان فیلمنامه جدید کارخانی به نام «دو لکه ابر»/ تداوم فعالیت در سینمای اجتماعی

mehrshad-karkhani

مهرشاد کارخانی نگارش فیلمنامه سینمایی «دو لکه ابر» را تمام کرد.

مهرشاد کارخانی نگارش فیلمنامه سینمایی «دو لکه ابر» را تمام کرد.

کارخانی درباره جدیدترین فیلم خود به سوره سینما گفت: نگارش فیلمنامه سینمایی «دو لکه ابر» را به تازگی تمام کرده‌ام. این اثر در چند مرحله بازنویسی شده که همانند آثار پیشین من یک تم اجتماعی و خیابانی دارد و اکنون آماده ارائه به شورای نظارت و ارزشیابی برای دریافت پروانه ساخت است.

وی ادامه داد: ایده این فیلمنامه از حدود ۲ سال قبل در ذهن من بود و آن را بررسی می کردم ، اما از آنجایی که تولید چنین اثری شرایط خاص خود را می طلبید ، منتظر یک شرایط مناسب بودم تا به بهترین نحو آن را نوشته و برای تولید آماده کنم. اقدامات لازم را برای مراحل پس از آماده شدن فیلمنامه انجام خواهم داد تا با برنامه ریزی و به صورت حساب شده کار را به مرحله تولید برسانیم.

کارگردان «دربست آزادی» در ادامه با اشاره به اینکه این فیلم کم پرسوناژ است افزود: کماکان در راستای تفکر پیشین و علاقه شخصی خودم در حوزه سینمای اجتماعی فعالیت کرده و تلاش می‌کنم آثاری را بسازم که در عین برخورداری از سادگی و همچنین با هزینه کم و ارزان، در قالب سینمای مستقل حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند بر اندیشه مخاطب تاثیر بگذارد و او را به تعقل و تفکر وا دارد.

مهرشاد کارخانی پیش از این فیلم‌های سینمایی «گناه من»، «ریسمان باز»، «کوچه ملی»، «اکباتان» و «دربست آزادی» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>