سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

«میهمان داریم» به اهواز رسید/ رقابت فیلم عسگرپور و آبیار

mihman-darim-ahvaz

فیلم‌های سینمایی «میهمان داریم» و «شیار ۱۴۳» از فردا چهارشنبه در اهواز روی پرده می‌روند.

فیلم‌های سینمایی «میهمان داریم» و «شیار ۱۴۳» از فردا چهارشنبه در اهواز روی پرده می‌روند.

سوره سینما- فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در سینما قدس اهواز، و فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار، از چهارشنبه ۲۱ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور، بترتیب در سینماهای اکسین و قدس اهواز روی پرده می‌روند.

«میهمان داریم» محصول حوزه هنری است. پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، آهو خردمند و بهروز شعیبی نقش آفرینان اصلی «میهمان داریم»، این فیلم هستند. این فیلم هر روز در شش سانس از ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب در سینما قدس اهواز، به نمایش در می آید.

«شیار ۱۴۳» داستان زندگی زنی به نام الفت با بازی مریلا زارعی است که ۲۰ سال چشم انتظار بازگشت فرزندش می‌ماند. در این فیلم مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی ، جواد عزتی ، حسام بیگدلو و یدالله شادمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم هر روز در شش سانس از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای آخر هفته در سانس ویژه ۱۰ شب، در سینما اکسین اکران دارد.

در ادامه فیلم‌های سینمایی «شهر موشها ۲» و « آتش بس» هم در اهواز روی پرده می‌روند. در سینما بهمن تنها سینمای کودک و نوجوان اهواز فیلم «شهر موشها ۲» در سانس‌های ۹:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۳:۳۰ پذیرای مدارس و شهروندان اهوازی است. از چهارشنبه ۲۱ آبان ماه فیلم «آتش بس ۲» در سانس‌های ۱۵:۳۰، ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به نمایش در می‌آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>