سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۳۹۳ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«بی‌صدا» در مرحله انتخاب بازیگر است

hosein-shahabi

فیلم «بی‌صدا» به کارگردانی حسین شهابی هنوز در مرحله انتخاب بازیگر است.

فیلم «بی‌صدا» به کارگردانی حسین شهابی هنوز در مرحله انتخاب بازیگر است.

روابط عمومی فیلم «بی‌صدا» در مورد آخرین اخبار از فیلم جدید حسین شهابی به سوره سینماگفت: انتخاب بازیگر برای این فیلم همچنان ادامه دارد وکارگردان فیلم همزمان با انتخاب بازیگران جدید، تمرین با بازیگران انتخاب شده را از ماهها پیش هم در پلاتو وهم در لوکیشنهای اصلی داخل شهرآغاز کرده است.

وی گفت: بی صدا احتمالا در اواسط آذر ماه درتهران کلید خواهد خورد اما حسین شهابی عجله ای برای رساندن فیلم به جشنواره سی وسوم فجر ندارد.

بازیگرانی که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده، جواد عزتی، تیردادکیائی، مانا بهرامی، وحید رستم پور گیلان، طوفان مهردادیان، آیدین پدری، محمد کارهمت ، سونیا شیرازی، فریبا طاهری هستند و در حال گفتگو با تعدادی دیگر از بازیگران مطرح کشور برای حضور دراین فیلم سینمایی هستیم. با خانم‌ها هنگامه قاضیانی و نگارجواهریان نیز صحبت‌هایی انجام شده اما هنوزبه مرحله قرارداد نرسیده ایم.

وی افزود: عوامل پشت صحنه عبارتند از فیلمبردار: امین جعفری، صدابردار: بابک اردلان، تدوین: حسین شهابی، طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، برنامه ریز نرجس ابراهیمی دستیار اول کارگردان : سیاوش شهابی و مدیر تولید: محمدرضا نجفی. این فیلم سینمایی درباره زوج جوانی است که پس از جدایی از یکدیگر دچار مشکلاتی می شوند.

«بی‌صدا» قسمت اول یک فیلم سینمایی است که قسمت دوم آن با نام مترجم و به تهیه کنندگی یک کمپانی انگلیسی در شهر لندن کشور انگستان تولید می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>