سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

خاطره اسدی به سینما باز می‌گردد/ دغدغه کارگردانی یک فیلم مستند

khatereh-asadi

خاطره اسدی که بعد از فیلم سینمایی «سربه مهر» فعالیتی نداشته امسال با یک فیلم سینمایی به جشنواره فیلم فجر می‌رود.

خاطره اسدی که بعد از فیلم سینمایی «سربه مهر» فعالیتی نداشته امسال با یک فیلم سینمایی به جشنواره فیلم فجر می‌رود.

بازیگر فیلم «تقاطع» درباره علت کم کاری خود به سوره سینما گفت: در یک مدت مشخص هیچ فیلمنامه‌ای قبول نکردم چون دغدغه ساخت یک فیلم مستند را داشتم که البته پیش‌تولید هم آغاز شد اما به خاطر دلایل شخصی فعلا از تولیدش منصرف شدم. این مستند که با موضوع ارتباط جلوی دوربین می‌رود، از نظر سرمایه مشکلی ندارد و در زمان مناسب حتما ساخته خواهد شد.

اسدی افزود: به تازگی برای بازی در یک فیلم سینمایی قرارداد بستم اما هنوز فیلمبرداری آغاز نشده است احتمالا هفته آینده کلید خواهد خورد و با این کار در جشنواره فیلم حضور دارم. ضمن اینکه قرارداد یک سریال هم به کارگردانی آرش معیریان دارم اما زمان تولید آن هنوز مشخص نیست. همچنین با یکی دو نفر از دوستانم در حال نوشتن فیلمنامه بلند سینمایی هستیم تا بتوانم یک اثر سینمایی از آنچه دغدغه های ذهنی ام هست را روی پرده بیاورم. این فیلمنامه در حال نگارش است.

وی در رابطه با قبول نقش دو کار سینمایی و سریال گفت: تا به حال هر فیلمنامه ای که بازی کردم مرد محور بوده و شخصیت مرد داستان بیشتر مورد توجه بود اما در این فیلمنامه سینمایی به لحاظ شخصیت پردازی فیلمنامه ای جذاب و بسیار زنانه داشت و مرا در قبول نقش ترغیب کرد.

خاطره اسدی بازی در فیلم‌های سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «سر به مهر»، «هفت دقیقه تا پاییز» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>