سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۳ در ۳:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

مجیدی رییس هیات داوران جشنواره فیلم فجر شد/ نمایش «محمد» (ص) در بخش غیررقابتی

majidi

مجید مجیدی رییس هیات داوران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

مجید مجیدی رییس هیات داوران سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

سوره سینما- به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، طی حکمی از سوی علیرضا رضاداد، مجید مجیدی؛ کارگردان نامدار و یکی از افتخارآفرینان سینمای ایران در داخل و خارج از کشور عهده دار هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر طی حکمی مجید مجیدی  را به عنوان رییس هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی کرد و از وی برای پذیرش این مسئولیت تشکر کرد. انتخاب هیات داوارن جشنواره فیلم فجر نزدیک به سه ماه قبل از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام رای نهایی داوران، یکی از تغییرات جشنواره امسال فیلم فجر محسوب می شود. امسال قرار است بعداز ۷ سال که از مجید مجیدی فیلمی به نمایش در نیامده است و در طول این سالها مشغول خلق و آفرینش  فیلم محمد(ص) بوده است، این فیلم در جشنواره امسال به صورت غیررقابتی به نمایش درآید.

مجید مجیدی قرار  است بعداز ۷ سال دوری از سینما با فیلم محمد(ص) در جشنواره فیلم فجر این فیلم را به صورت غیررقابتی به نمایش در آورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>