سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

«ملبورن» در آمریکای جنوبی روی پرده می‌رود

melborn

فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی در جشنواره ماردل پلاتا روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی در جشنواره ماردل پلاتا روی پرده می‌رود.

سوره سینما- روابط عمومی حوزه بین الملل فیلم سینمایی «ملبورن» اعلام داشت که اولین ساخته سینمایی نیما جاویدی، در بخش مسابقه رسمی بیست و نهمین جشنواره فیلم ماردل پلاتا به نمایش درخواهد آمد. جشنواره فیلم ماردل پلاتا آرژانتین که تنها جشنواره رده الف در آمریکای جنوبی است از روز اول آذر  و با فیلم «پازولینی» ساخته آبل فررا آغاز به کار کرده و در روز ۹ آذر و با معرفی برگزیدگان خود به پایان می رسد.

۱۲ فیلم در بخش مسابقه رسمی جشنواره برای جایزه آستور طلایی بهترین فیلم و آستور نقره ای بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه، و بهترین بازیگر مرد و زن به رقابت پرداخته و بخش رقابتی آمریکای لاتین نیز جایزه ارنستو چه گوارا را به بهترین فیلم منطقه اعطا می‌کند. هیات داوری شش نفره بخش اصلی شامل ژرارد هررو از اسپانیا، والریا سامینتو از شیلی، پل شرایدر سینماگر معروف آمریکایی، کارلوس ورونت از اسپانیا، سولداد ویامیل از آرژانتین و مانو یانز موریو از شیلی است.

عرضه و پخش بین المللی فیلم سینمایی «ملبورن» به عهده محمد اطبایی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>