سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

«ملبورن» را قبل از اینکه مردم ایران تماشا کنند، ایتالیایی‌ها با دوبله می‌بینند

melborn1

کارگردان فیلم «ملبورن» تاکید کرد ارتباط مخاطب ایرانی با این فیلم برایش در اولویت است.

کارگردان فیلم «ملبورن» تاکید کرد ارتباط مخاطب ایرانی با این فیلم برایش در اولویت است.

جاویدی درباره موفقیت «ملبورن» در جشنواره قاهره و عدم حضور خود در آیین اختتامیه این رویداد به سوره سینما گفت: طبیعتا دوست داشتم هنگام اهدای جایزه آنجا باشم، ولی متاسفانه علیرغم دعوت رسمی جشنواره، ویزا از طرف دولت مصر برای من، آقای نوروزبیگی و آقای اطبایی پخش کننده فیلم صادر نشد و نتوانستیم در فستیوال حضور پیدا کنیم. البته وزیر فرهنگ مصر که برای اعطای جایزه بهترین فیلم روی صحنه رفته بود ضمن خوشحالی از اختصاص مهمترین جایزه جشنواره به فیلم ایرانی «ملبورن» از اینکه کارگردان فیلم به دلایلی ورای مسائل هنری نتوانسته برای گرفتن جایزه در جشنواره حاضر باشد اظهار تاسف کرده‌اند.

وی درباره زمان اکران این فیلم توضیح داد: ظاهرا هنوز در نوبت اکران هستیم و طبق آخرین صحبتی که با آقای اسماعیلی پخش کننده داخلی فیلم کردم قرار است آذرماه «ملبورن» اکران شود. نزدیک به هشت ماه است که وعده اکران عمومی را می‌شنوم و هنوز خبری نیست. نکته بامزه و البته کمی تلخ هم این است که متاسفانه فیلم قطعا زودتر از ایران، در سینماهای ایتالیا و با دوبله ایتالیایی اکران می‌شود. برای شروع کار بعدی هم منتظر اکران فیلم در ایران و دریافت بازتاب واقعی مردم هستم.

«ملبورن» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی داستان زن و شوهر جوانی را روایت می‌کند که در آستانه سفر به استرالیا هستند اما بروز یک اتفاق آنان را سردرگم می کند. پیمان معادی و نگار جواهریان بازیگران اصلی اولین تجربه سینمایی این کارگردان جوان هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>