سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۳ در ۹:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

«گینس» به زودی کلید می‌خورد/ رضا عطاران و ۵ قرارداد سینمایی

reza-attaran

رضا عطاران به زودی در فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده مقابل دوربین می‌رود.

رضا عطاران به زودی در فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، این فیلم سینمایی هفته آینده در منطقه باقرشهر جلوی دوربین می‌رود. یکی از لوکیشن های اصلی آن محل نگهداری شترمرغ‌‌ها است. تا به حال حضور مرتضی غفوری به عنوان فیلمبردار و حسن زاهدی به عنوان صدابردار در این پروژه قطعی شده است. «گینس» سه بازیگر مرد نقش اصلی دارد.

«گینس» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان تولید می‌شود و محسن تنابنده بازیگر و نویسنده برای اولین بار با این فیلم روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. او یکی از نقش‌های اصلی را عهده‌دار است و رضا عطاران هم یکی دیگر از نقش های اصلی را ایفا خواهد کرد. سومین بازیگر هم به زودی اعلام خواهد شد.

رضا عطاران بازیگر پرکار و پولساز سینما که امسال فیلم‌های پرفروش «طبقه حساس» ، «ردکارپت» و «کلاشینکف» را روی پرده داشت، این روزها در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم حضور دارد. این بازیگر تا الان برای بازی در فیلم‌های سینمایی «ماموریت تهران»، «گینس»، «برباد رفته» و «رویای مارسل» اعلام آمادگی کرده است که به جز فیلم آخر سایر پروژه‌ها اجرایی می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>