سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۳ در ۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

موفقیت تازه برای «ماهی و گربه»/ فیلم مکری در ویتنام هم جایزه گرفت

mahi-va-gorbeh1

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره هانووی ویتنام دریافت کرد.

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره هانووی ویتنام دریافت کرد.

سوره سینما- فیلم سینمایی «ماهی وگربه» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم هانووی ویتنام را به جمع جوایز خود اضافه کرد.
امسال یازده فیلم در بخش مسابقه بین الملل سومین دوره جشنواره فیلم هانووی که از ابتدای آذر در پایتخت ویتنام برگزار شد، به نمایش درآمد که «ماهی و گربه» نماینده ایران در این جشنواره بود.

در این دوره از جشنواره فیلم «دو زن» از کشور روسیه جایزه بهترین فیلم را گرفت و «ماهی وگربه» به خاطر آنچه که نگاه منحصربه فرد وساختارشکن در امر کارگردانی خوانده شد، جایزه بهترین کارگردان به همراه سه هزار دلار را برای شهرام مکری به همراه آورد.
«ماهی وگربه» محصول «ایران نوین فیلم» است که پخش بین الملل آن را محمد اطبایی بر عهده دارد، این فیلم تا کنون نزدیک به پنجاه حضور بین امللی داشته ونمایش‌های موفقی را در کشورهای گوناگون پشت سرگذاشته.«ماهی و وگربه» هم اکنون در گروه سینمایی هنر وتجربه برای مخاطبان ایرانی‌اش برپرده سینماهای تهران و مشهد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>