سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۳ در ۱:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

مهتاب کرامتی مدیر هنری یک جشنواره شد

mahtab-keramati

مهتاب کرامتی مدیر هنری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل «خورشید» شد.

مهتاب کرامتی مدیر هنری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل «خورشید» شد.

سوره سینما- مهدی یارمحمدی دبیر جشنواره طی حکمی مهتاب کرامتی را به عنوان مدیر هنری چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید و عضو شورای سیاست گذاری جشن منصوب کرد. متن حکم به شرح زیر است: هنرمند گرانمایه سرکار خانم مهتاب کرامتی

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند، نخستین پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به منظور ترغیب و گسترش مشارکت بخش خصوصی در تولید فیلم های مستقل کوتاه و مستند، نیز شناسایی فیلمسازان جوان و خلاق و حمایت از بهترین تولیدات این عرصه، چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل «خورشید» رادر دی ماه سال جاری برگزار می کند.

این جشنواره به عنوان اولین جشنواره آنلاین فیلم کوتاه و نیز اولین و تنها جشنواره ویژه سینمای مستقل کوتاه در کشور، توانسته است بدور از زواید و حواشی معمول و در کمال سادگی در سه دوره پیشین خود  طی سال های ۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ مورد استقبال گسترده فیلمسازان فعال فیلم کوتاه و مستند در سراسر کشور قرار گیرد که این نشان از حرکت جشنواره در مسیر صحیح دارد و حضور پیشکسوتان سینما در ترکیب شورای سیاست گذاری و هیئت های انتخاب و داوری و حمایت آنان از جشنواره موید این مطلب است.

نیز حمایت از فیلمسازان و فیلم های برگزیده سبب موفقیت های بعدی آنان در جشنواره های معتبر داخلی و بین المللی گردیده که از مهمترین دستاوردهای این جشنواره بوده است.

از آنجا که جشنواره های مستقل فرهنگی و هنری در سراسر دنیا همواره توسط شخصیت های تأثیرگذار ملی و بین المللی حمایت می شوند، با توجه به تجربیات ارزشمند شما در حوزه فرهنگ و هنر کشور و با عنایت به حضور موثر شما در دوره های گذشته این جشن، به موجب این حکم به عنوان «مدیر هنری چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید و عضو شورای سیاست گذاری جشن» منصوب می شوید.

بی شک بر این باوریم که حضور ارزنده شما پشتوانه و راهنمای برگزارکنندگان و مایه دلگرمی حامیان و کارآفرینان فرهنگی در حمایت از فیلم کوتاه مستقل، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>