سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

«دیزین» به زودی کلید می‌خورد/ «در مدت معلوم» با انجام اصلاحات به جشنواره می‌رود

mohsen-jahed

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دیزین» به تهیه‌کنندگی محسن جاهد به زودی شروع می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دیزین» به تهیه‌کنندگی محسن جاهد به زودی شروع می‌شود.

جاهد به سوره سینما گفت: همانطور که از نام قصه بر می‌آید برای فیلمبرداری زمان محدودی داریم و تا وقتی که امکان اسکی و برف و سرما وجود دارد باید کار را آغاز کنیم. پیش‌تولید را کم و بیش آغاز کردیم و تا هفته دیگر که نام بازیگران قطعی شود بلافاصله وارد مرحله فیلمبرداری می‌شویم. لوکیشن اصلی ما منطقه دیزین است ضمن اینکه بنا به ضرورت داستان در هتل هم فیلمبرداری خواهیم داشت.

وی افزود: فضای «دیزین» تصویری از دنیای شیک و امروزی است و داستان با ذائقه جوانان این نسل جور در می آید و حتما ارتباط برقرار می‌کند. معمولا وقتی بحث برف و سرما می شود همه پیش زمینه ای از ماجراهای سیاه و غم انگیز را به خاطر می آورند اما در این فیلم بخش هایی وجود دارد که فضای شاد پیست اسکی هیجان را به بیننده منتقل می‌کند و درام لابلای این اتمسفر شکل می‌گیرد.

این تهیه کننده درباره سایر فیلم های خود گفت: «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور از سوم دی ماه به سرگروهی قدس روی پرده خواهد رفت و فیلم سینمایی وحید امیرخانی که موقتا با نام «در مدت معلوم» رسانه‌ای شده هم پروانه نمایش دریافت کرده و با انجام اصلاحات و توافقاتی که باید با ارشاد صورت گیرد در جشواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

«دیزین» را محمد آهنگرانی کارگردانی می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>