سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

«شمعدونی» در آخرین روزهای تولید/ صحت در مسیر تجربه‌های قبلی

soroosh-sehat

سروش صحت کارگردان مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» از قرار گرفتن این سریال در آخرین روزهای تولید خبر داد.

سروش صحت کارگردان مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» از قرار گرفتن این سریال در آخرین روزهای تولید خبر داد.

صحت به سوره سینما گفت: از سال گذشته تا امروز درگیر ساخت سریال جدیدم با نام «شمعدونی» هستم، اما آخرین مراحل تولید آن در حال سپری شدن است و به زودی مجموعه را به تلویزیون تحویل می‌دهیم و ان شاء الله پخش آن از اوایل بهمن شروع می شود. این مجموعه، داستانی مناسبتی ندارد، اما پارسال اینطور به گوش می رسید که قرار است مجموعه ماه رمضان شبکه سه باشد، به هر حال آن موقع کار ما هنوز آماده نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طولانی شدن مدت زمان تصویربرداری به وسواس او در فرم و محتوا برمی‌گردد، گفت: فکر نمی کنم در برخورد با این تجربه، به گونه‌ای متفاوت از تجربه‌های دیگرم عمل کرده باشم. این سریال یک مجموعه ۵۰ قسمتی است و مدت زمان تولید آن نیز یک پروسه معمولی را طی کرد، یعنی آنچه برای ساخت مجموعه ای با این وسعت رایج و معمول است.

shamdooni

«شمعدونی» داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است. آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ،محمد نادری و … بازیگران این مجموعه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>